Heeft u vragen over onze website of heeft hulp nodig bij het gebruik van onze website? Onze afdeling support staat graag voor u klaar.
De duur van de veiling is per arrangement verschillend.
Let op: Veilingen eindigen volgens schema, zodra de klok op 0 staat wordt de veiling ook daadwerkelijk gesloten. Daarna wordt de veilingwinnaar getoond.Als u de melding krijgt dat u het maximum aantal veilingen bereikt heeft, dan betekent dit dat u vijf veilingen in uw account heeft staan die nog niet zijn betaald. U dient nu eerst de veilingen te betalen en kunt daarna weer mee bieden op de veilingen op onze website. Alvast bedankt.
Klik hier om naar de betaalpagina in uw account te gaan.
De veilingskosten voor sauna arrangementen bedragen €5 per gewonnen veiling.
Ja dat klopt!
Per 1 december 2017 kan men ook voor een voordelige dagje wellness voor twee personen mee bieden op Hotelkamerveiling.nl. Klik hier voor ons sauna arrangementen veilingaanbod.
Op sauna-arrangementen zijn €5 veilingkosten van toepassing.
Heeft u nog geen account op Hotelkamerveiling.nl? Maak er hier een aan met uw e-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord.
Na het aanmaken van een account ontvangt u automatisch een bevestigingse-mail met een link om uw account te activeren. Bij sommige e-mailaccounts worden e-mails met een link erin direct verplaatst naar spam of ongewenste berichten. Bekijk dus eerst of de bevestigingsmail in uw spam of ongewenste berichten terecht is gekomen.
Als u de bevestigingsmail niet terug kunt vinden, kunt u ook contact opnemen met onze support.
Wij raden u aan om na gebruik van onze website uit te loggen. Zo kan iemand anders niet bij uw persoonlijke gegevens. U kunt bovenaan iedere pagina uitloggen.
Om in te loggen gaat u op de site www.hotelkamerveiling.nl naar het kopje [inloggen].
Hier wordt u gevraagd uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen.
Als u bent ingelogd ziet u bovenin in uw scherm “Welkom ” gevolgd door uw gebruikersnaam staan. U kunt nu meebieden op een veiling naar keuze.
Om uw gegevens te wijzigen, dient u ingelogd te zijn. Vervolgens gaat u naar Mijn account. Hier klikt u onderaan onder het kopje [Mijn account] op Persoonlijke gegevens wijzigen. Hier kunt u onder andere uw naam, adres, contactgegevens en uw geboortedatum wijzigen. U kunt de wijziging opslaan door op de groene knop [Opslaan] te klikken.
Om uw naam te wijzigen, dient u ingelogd te zijn. Vervolgens gaat u naar Mijn account. Hier klikt u onderaan onder het kopje [Mijn account] op Persoonlijke gegevens wijzigen. Hier kunt u uw naam wijzigen en dit opslaan door op de groene knop [Opslaan] te klikken.
Om uw adres te wijzigen, dient u ingelogd te zijn. Vervolgens gaat u naar Mijn account. Hier klikt u onderaan onder het kopje [Mijn account] op Persoonlijke gegevens wijzigen. Hier kunt u uw adres wijzigen en dit opslaan door op de groene knop [Opslaan] te klikken.
Om uw e-mailadres te wijzigen, dient u ingelogd te zijn. Vervolgens gaat u naar Mijn account. Hier klikt u onderaan onder het kopje [Mijn account] op Persoonlijke gegevens wijzigen. Hier kunt u uw e-mailadres wijzigen en dit opslaan door op de groene knop [Opslaan] te klikken.
Om uw wachtwoord te wijzigen, dient u ingelogd te zijn. Vervolgens gaat u naar Mijn account. Hier klikt u onderaan onder het kopje [Mijn account] op Wijzig wachtwoord. Hier kunt u uw wachtwoord wijzigen en dit opslaan door op de groene knop [Wijzigen] te klikken.
Wilt u onze nieuwsbrief niet meer ontvangen? U kunt u uitschrijven door onderaan de nieuwsbrief op de link [wijzig mijn voorkeuren] of [uitschrijven] te klikken.
Er zijn diverse mogelijkheden voor zogenaamde automatische meldingen. Dit zijn e-mails die u automatisch van ons ontvangt. Het is mogelijk om dit voor de volgende situaties in te stellen:
Ja, dat is zeker mogelijk!
Bent u op zoek naar een origineel cadeau? Verras uw partner, familie, vrienden of dierbaren met een cadeaubon van Hotelkamerveiling.nl! U regelt eenvoudig en snel vanuit uw stoel een verrassend geschenk én u bepaalt zelf het bedrag!
Hoe werkt het?
De gelukkige ontvanger kan deze op zijn of haar eigen account verzilveren. Met een cadeaubon kunnen de gewonnen veilingen betaald worden.
Veel plezier met het geven van deze verrassing!
Heeft u nog geen account op Hotelkamerveiling.nl? Maak er hier een aan met uw e-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord.
Biedtegoed is een manier om sneller en makkelijker betalingen op onze website te doen. U maakt, wanneer u dat wilt, een door u gekozen bedrag over. Dat bedrag komt in uw biedtegoed in uw account te staan. Vervolgens kunt u met dat biedtegoed eenvoudig op onze website betalen, u hoeft dan alleen maar een vinkje aan te klikken en op de betaal knop te drukken! U kunt natuurlijk ook altijd op de reguliere manier betalen.
U kunt uw factuur vinden bij de desbetreffende waardebon in uw account. Hiervoor volgt u de volgende stappen:
U ontvangt gedurende een periode van 14 dagen volgend op het verstrijken van de betalingstermijn, diverse betalingsherinneringen per e-mail. Zodra u te laat bent met betalen kunnen wij de vordering overdragen aan het incassobureau. Hierbij worden extra kosten in rekening gebracht. De precieze procedure wordt hieronder beschreven.
Als u te laat bent met betalen dan heeft Hotelkamerveiling.nl het recht u de toegang tot verdere veilingen te ontzeggen en uw gebruikersaccount te blokkeren.
Als u, al dan niet gedeeltelijk, niet op tijd betaalt begint na het verstrijken van de betalingstermijn van 14 dagen de wettelijke rente te lopen en krijgt u de eerste aanmaning toegezonden. In deze aanmaning staat dat u nog 14 dagen de tijd heeft om te betalen en dat er extra kosten in rekening gebracht worden à €12,50. De laatste aanmaning bevat tevens de exacte, wettelijke incassokosten (à 15% van het totale openstaande bedrag met een minimum van €40,-) die in rekening worden gebracht op het moment dat u niet binnen de termijn van 14 dagen betaalt. Geeft u geen gehoor aan de sommatie dan kunnen wij een gerechtelijke incassoprocedure starten.
Een waardebon is 1 jaar geldig, tenzij in de voorwaarden van het arrangement anders is vermeld.
De waardebon geldt voor een bepaald arrangement. Wij adviseren u dringend arrangement-informatie die in de veiling vermeldt staat altijd goed door te lezen, zodat u weet wat u kunt verwachten. In het arrangement wordt bijvoorbeeld beschreven hoelang de bon geldig is en wat de voorwaarden zijn waaronder u uw waardebon kunt verzilveren en dus het arrangement kunt reserveren. De regels voor het verzilveren van de waardebon hangen vaak samen met het feit dat het arrangement waar de waardebon voor is, ook goedkoper is dan wanneer u het arrangement boekt via het reguliere boekingskanaal.
Een aanbieder van een arrangement, een hotel of vakantieoord, is wel verplicht zich in te spannen u voldoende mogelijkheid te geven de waardebon te verzilveren.
U als veilingwinnaar behoort zich echter ook in te spannen tot het doen van een boeking, ofwel het verzilveren van uw gewonnen waardebon.
U vindt de veilingvoorwaarden in elke veiling bij het tabblad [Voorwaarden].
Voor sommige arrangementen geldt dat het arrangement vrij boekbaar is. Dit betekent dat er geen reserveringsrestrictie (bijvoorbeeld maximaal twee maanden van te voren te reserveren) wordt gehanteerd. U kunt op elk gewenst moment het arrangement (op basis van beschikbaarheid) reserveren. U kunt de beschikbaarheid terugvinden in ons reserveringssysteem.
De arrangementen zijn op basis van twee personen, tenzij anders vermeld in de veiling. De inhoud van de aangeboden arrangementen is afkomstig van de aanbieder zoals vermeld in de veiling. Elk arrangement is uniek, dus lees de omschrijving aandachtig door.
Om te reserveren volgt u de volgende stappen:
• Log in op uw Hotelkamerveiling account
• Klik op de knop [Mijn account]
• Klik op Gewonnen veilingen
• Zoek de desbetreffende gewonnen veiling op in het overzicht
• Klik op de [Boeken] knop
• Selecteer de gewenste datum en volg de stappen in het reserveringsmenu
Nee, dat kan niet. U behoort te reserveren en te verblijven binnen de geldigheidsduur van uw waardebon.
Voor waardebonnen welke gewonnen zijn na 1-4-2016 geldt dat deze niet gereserveerd kunnen worden via: www.hotelkamerveiling.nl/
Deze kunt u reserveren via uw account: https://www.hotelkamerveiling.nl/nl/account/gewonnen
Ja, dat klopt! Wij hebben ons aanbod met 50.000 hotels uitgebreid en u kunt inderdaad direct een hotelkamer boeken.
U herkent deze hotels aan een oranje icoon met de tekst "boek dit hotel direct".
Hoe werkt dit precies?
Veel plezier tijdens uw verblijf voor de beste prijs!
Een waardebon is 1 jaar geldig, tenzij in de voorwaarden van het arrangement anders is vermeld.
Nee, dat mag u niet. Het is niet toegestaan om de op onze website aangekochte waardebon door te verkopen aan derden. U mag de bij ons aangeschafte waardebon uiteraard wel cadeau geven.
Voor sommige waardebonnen geldt dat deze te verlengen zijn tegen betaling. Deze verlengoptie staat vermeld bij de gewonnen veiling in uw account.
Het is niet toegestaan een waardebon van Hotelkamerveiling.nl te kopen via een andere website dan Hotelkamerveiling.nl of via via. Wij adviseren u daarom dringend om alleen gebruik te maken van waardebonnen indien deze direct via onze website zijn gekocht.
Nadat u heeft gereserveerd, is uw waardebon "gebruikt".
Wanneer u bent ingelogd, gaat u naar “Mijn Account”. Vervolgens gaat u naar “Gewonnen veilingen”.
Indien uw waardebon al is verzilverd, dient u bij “Status” [Gebruikt] te selecteren in het menu. Hierna klikt u op “zoeken” en krijgt u de verzilverde waardebonnen te zien. U kunt de waardebon downloaden door op de blauwe knop [Waardebon] te klikken.
Het is uiteraard mogelijk om een voucher over te zetten naar een ander account.
Hiervoor gelden echter wel regels:
Het verplaatsen van een voucher uit het account waarin de voucher gewonnen is naar een ander account, is slechts éénmalig mogelijk. Nadat de voucher is verplaatst is het dus niet meer mogelijk deze terug te zetten.
Om een waardebon te verzilveren en uw hotelarrangement te reserveren volgt u de volgende stappen:
Uitzonderingen:
Nadat u de veiling heeft gewonnen wordt de waardebon direct in uw account geplaatst. Wanneer u bent ingelogd, gaat u naar “Mijn Account”. Vervolgens gaat u naar “Gewonnen veilingen”. U kunt de waardebon downloaden door op de blauwe knop [Waardebon] te klikken.
Indien uw waardebon al is verzilverd, dient u bij “Status” [Gebruikt] te selecteren in het menu. Hierna klikt u op “zoeken” en krijgt u de verzilverde waardebonnen te zien.
NB. De waardebon wordt niet per e-mail toegestuurd, maar is enkel terug te vinden in uw account op onze website.
Ja, Hotelkamerveiling.nl hanteert een restitutiebeleid. Wij bieden geen geld retour aan. Indien Hotelkamerveiling.nl niet kan leveren waar de gewonnen waardebon recht op geeft, kunt u echter in sommige gevallen wel gebruik maken van een zogenaamde couponcode. Deze couponcode geeft u recht op de waarde van het gewonnen arrangement inclusief de veilingkosten. Deze waarde kunt u bij een volgende aankoop op Hotelkamerveiling.nl besteden aan een nieuw gewonnen arrangement.
NB Het is echter immer aan Hotelkamerveiling.nl om te beoordelen of u recht heeft op een couponcode.
Als u een account aanmaakt op onze website worden de gebruiksvoorwaarden aan u gepresenteerd en dient u akkoord te gaan met deze gebruiksvoorwaarden.
Mocht u onze gebruiksvoorwaarden na die tijd nog een keer door willen lezen, dan treft u deze altijd onder aan de websitepagina aan. U kunt ook hier klikken om naar onze gebruiksvoorwaarden te gaan.
Deze worden bekend gemaakt op de website. Als de wijzigingen van belang zijn zult u er ook via uw gebruikersaccount van op de hoogte worden gesteld (als u beschikt over een gebruikersaccount).
Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine tekstbestanden die in uw browser worden opgeslagen om uw voorkeuren en instellingen op te slaan. Waarom Cookies? Wij gebruiken cookies om het navigeren op hotelkamerveiling.nl eenvoudiger te maken. Bijvoorbeeld: Cookies besparen u tijd door te onthouden wie u bent en welke instellingen u heeft gedaan. Door cookies kunnen wij ook het gebruik van onze website meten en analyseren. Dat helpt ons de inhoud en aanbiedingen op onze website te verbeteren, waardoor hij nog gebruiksvriendelijker wordt.
Wij gebruiken momenteel de volgende cookies:
Welke partij plaatst de cookies? | Wat is het doel van de cookies? | Hoe lang blijven de cookies opgeslagen? |
Hotelkamerveiling.nl | ||
Double Click | Advertentie netwerk | 2 jaar |
Google Analytics | 2 jaar | |
Google +1 | De Google +1 knop | onbekend |
Mediamind | Advertentie netwerk | 3 maanden |
Microsoft | Advertentie netwerk | 2 jaar |
Google AdWords | Aankoop statistieken | 6 maanden |
Conversion | ||
M4N | Affiliate netwerk | 10 jaar |
Cookies weigeren of verwijderen:
U kunt bestaande cookies van uw computer verwijderen. Het is ook mogelijk om uw browser zo in te stellen dat hij alle cookies accepteert, of dat hij u waarschuwt wanneer een cookie aangeboden wordt. Voor meer informatie kunt u de help optie op de toolbar van uw browser bekijken. Sommige delen van hotelkamerveiling.nl zullen niet goed functioneren wanneer u ervoor kiest om geen cookies van hotelkamerveiling.nl te accepteren.
Hotelkamerveiling.nl is verkoper van de waardebon en staat garant voor de levering van de op de waardebon weergegeven diensten. Voor vragen en opmerkingen over de waardebon of het platform Hotelkamerveiling.nl kunt u terecht bij Hotelkamerveiling.nl.
Ja, deze gelden ook op Hotelkamerveiling.nl.
U mag dus niet als u het niet naar de zin heeft gehad bij een bepaald hotel en u wilt andere gebruikers hiervan op de hoogte brengen uw beschrijving aanvullen met krachttermen.
U mag geen handelingen verrichten die overlast veroorzaken voor andere gebruikers.
U mag ook niet in strijd met de wet handelen. U mag dus niet informatie plaatsen die in strijd is met Nederlandse wet- en regelgeving, de goede zeden, de openbare orde en/of de rechten van derden. Hieronder valt in het bijzonder maar niet uitsluitend informatie die zonder toestemming van de auteursrechthebbende(n) wordt aangeboden, informatie die smadelijk, bedreigend, beledigend, racistisch, haatzaaiend of discriminerend is, spam, informatie die kinderpornografie bevat en informatie die de privacy van derden schendt of een vorm van stalking oplevert, evenals hyperlinks, torrents of andere verwijzingen naar dergelijke informatie op sites van derden waar dan ook ter wereld (zelfs wanneer de informatie in de betreffende jurisdictie legaal zou zijn).
U heeft de mogelijkheid om uw ervaringen met een bepaalde aanbieder van een arrangement te posten op Hotelkamerveiling.nl. U kunt dit doen door in te loggen en naar [Mijn Account] te gaan. Vervolgens gaat u naar [Mijn hotelbeoordelingen]. Daar kunt u de te beoordelen aanbieder (het hotel) aanklikken. U krijgt dan een nieuwe pagina te zien waar u uw ervaringen kunt delen.
Door op de button “plaatsen” te drukken kunt aangeven dat uw post geplaatst mag worden.
Hotelkamerveiling.nl plaatst uw ervaring als er drie of meer ervaringen (inclusief de uwe) gepost zijn voor één arrangement.
Hotelkamerveiling.nl heeft het recht uw ervaringen aan te passen als u zich niet houdt aan de normale regels van fatsoen bij het beschrijven van uw ervaringen.
U kunt ons bereiken op telefoonnummer 088-0074100. (U betaalt voor het gebruik van dit telefoonnummer enkel de reguliere kosten voor het gebruik van uw (mobiele) telefoon.)
Wij doen er uiteraard alles aan om u zo spoedig mogelijk van dienst te zijn.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw geduld.
Onze contactgegevens zijn als volgt:
E-mail: klantenservice@hotelkamerveiling.nl
Post: Hotelkamerveiling.nl
Waardgelder 7
3905 TH Veenendaal
Telefoon: 088-0074100
KvK-nummer: 51612763
BTW-nummer: 850098051B01
Maandag t/m vrijdag: 08.30 uur tot 17.00 uur
Weekend: 12.00 uur tot 17.00 uur
Op feestdagen zijn wij bereikbaar van 12.00 uur tot 17.00 uur
(Bovenstaande tijden zijn op basis van tijdzone UTC+01:00 (Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, Wenen).
Neem dan gerust contact op met onze afdeling support.
Maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:00 uur
Weekend 12:00 - 17:00 uur
Tijdens feestdagen zijn we bereikbaar tussen 12:00 uur en 17:00 uur