Coronavirus

Veelgestelde vragen over gewonnen veilingen/gemaakte boekingen en het Coronavirus

Op deze pagina vind je een antwoord op de meest gestelde vragen met betrekking tot het coronavirus. Het is drukker dan normaal op onze klantenservice door het Coronavirus. Onze medewerkers werken ontzettend hard om iedereen z.s.m. helpen en gestelde vragen te beantwoorden. 

Staat jouw vraag hieronder er niet tussen en heb je alsnog een dringende vraag? Mail dan naar klantenservice@hotelkamerveiling.nl. Wel willen we je vragen maximaal 1 mail te sturen, hierdoor kunnen we iedereen z.s.m. helpen.

I.v.m. het coronavirus wil ik mijn boeking wijzigen en/of annuleren. Is dit mogelijk?

Graag wijzen we je erop dat boekingen die bij Hotelkamerveiling.nl gemaakt zijn onder niet-restitueerbare voorwaarden vallen. Dit betekent dat jouw boeking niet meer gewijzigd en/of geannuleerd mag worden, hoewel wij vanuit Hotelkamerveiling.nl begrijpen dat deze situatie erg vervelend voor je is. Wanneer het hotel, bij uitzondering, i.v.m. het coronavirus toch een uitzondering wil maken, is dit soms wel mogelijk, dit verschilt per hotel. Hotels zijn dit echter niet verplicht en bij bepaalde hotels zullen hiervoor wellicht wijzigingskosten berekend worden. Je dient hiervoor zelf contact met het hotel op te nemen.

Ik heb zelf contact met het hotel gehad en het hotel is akkoord met annuleren.

Als het hotel ermee akkoord is om jouw boeking te annuleren ontvangen wij graag hiervan een schriftelijke bevestiging per e-mail via klantenservice@hotelkamerveiling.nl. Wij zullen dan jouw gemaakte boeking direct voor je annuleren en je voucher omzetten in een couponcode (tegoed, 1 jaar geldig) zodat je op een later moment een nieuwe veiling kunt winnen.

Ik heb al geboekt, maar wil graag weten of het hotel wel open blijft waar ik naartoe ga.

Hotels zijn vooralsnog uitgezonderd van de overheidsbeperkingen, anders dan cafés en restaurants blijven de meeste hotels gewoon open. Indien een hotel toch dichtgaat (tijdelijk) dan zal het hotel rechtstreeks met jou contact opnemen voor het vinden van een passende oplossing. Uiteraard staat het je ook vrij om zelf rechtstreeks met het hotel contact op te nemen, wij raden dit aan omdat deze informatie van dag tot dag kan wijzigen.

Ik heb al geboekt, hoe zit het met faciliteiten in en om het hotel, zijn deze open of gesloten?

Graag wijzen wij je erop dat het kan voorkomen - tijdelijk - dat bepaalde faciliteiten in en rondom het hotel momenteel gesloten zijn of verminderd beschikbaar i.v.m. het Coronavirus. Dit is per hotel en locatie verschillend en kan per dag wijzigen, aangezien dit afhankelijk is van overheidsbeperkingen. Voor de meest actuele informatie verwijzen wij u naar de hotels en/of gemeente/VVV-kantoor betreffende bestemming. 

Ik heb een daguitje geboekt, hoe zit dit?

Daguitjes zijn momenteel allemaal tijdelijk gesloten i.v.m. overheidsbeperkingen door het Coronavirus. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice voor het omzetten naar een couponcode van jouw gemaakte boeking en/of gewonnen veiling.
Copyright © 2020 www.hotelkamerveiling.nl
Alle rechten voorbehouden. Bij het gebruik van deze site gaat u akkoord met de Privacy- en cookieverklaring
× Sluiten