Nederland Overijssel Diffelen Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Boutique Hotel de Gloepe Boutique Hotel de Gloepe
Veiling Gesloten
Nieuwe veiling starten...
Gefeliciteerd
U heeft de veiling gewonnen
Geplaatste bod: €
Jammer
Een andere gebruiker heeft gewonnen
Winnaar:
Veiling Gesloten
Winnaar:
€ 45
 Sluiten
Starten
 ::
Afgelopen
Exclusief € 9,00 veilingkosten
en  € 2,60 p.p.p.n.   verblijfskosten

3 dagen genieten van nieuw Boutique Hotel in Vechtdal

Boutique Hotel de Gloepe - Nederland - Diffelen
Biedgeschiedenis
 
 
U kunt alleen hele bedragen bieden
 
Overnachten in een sfeervol boutique hotel en boerderij restaurant in het prachtige Vechtdal? Boutique Hotel Boerderij Restaurant De Gloepe is gevestigd in een eeuwenoude Saksische boerderij in het Overijsselse dorpje Diffelen. Dit bijzondere hotel is een uitstekende uitvalsbasis voor schitterende fiets- en wandeltochten door bossen, heidevelden en pittoreske dorpjes.
Arrangement
  

Een 3 daags arrangement voor 2 personen:

  • 2 x een overnachting in een standaardkamer
  • Gratis draadloos internet

Verplichte kosten
  
  • € 9,00 veilingkosten
  • € 2,60 p.p.p.n. toeristenbelasting en/of verblijfskosten te voldoen aan het hotel

Gemiddelde score 7,9 (96 reviews)
Hedda van Veen
20 februari 2019
3
Wij zijn niet tevreden over dit hotel. Alhoewel het ontzettend mooi is, lees hieronder onze klacht: Wij hebben van donderdag 14 tot zaterdag 16 februari een hotelkamer bij jullie geboekt en bezocht via hotelkamerveiling. Van tevoren hebben wij al gemaild omdat wij graag een tweepersoonsbed wilde. UIteindelijk hebben wij hiervoor een upgrade genomen van 9,50 pp. Toen wij gingen slapen ontdekten wij dat het twee losse matrassen waren en twee losse dekbedden. Dit noemen wij geen tweepersoonsbed en als we dit geweten hadden zouden we nooit een upgrade nemen. Echter, wilden wij niet direct hierover gaan klagen en hebben we besloten dit zo te laten. Toen wij bij aankomst kwamen inchecken moesten wij een bedrag van 32 euro en nog iets betalen. Wij waren een beetje verbaasd aangezien de twee upgrades + toeristenbelasting veel lager uit zouden moeten komen, rond de 22 euro. Wij vroeger hiernaar en kregen een kort antwoord dat dit toeristenbelasting was. En het was druk in het restaurant en wilden niet gelijk klagen en eerst informeren bij de gemeente over kosten van toeristenbelasting in Diffelen. Dus toen wij kwamen uitchecken hebben we gevraagd waarvoor wij deze 10,40 extra betaald hadden (dus de kosten los van de upgrades en toeristenbelasting). De vrouw aan de bar, kon ons niet verder helpen omdat zij ook niet begreep waar de 10,40 voor was. Zij beloofde ons dat ze dit zou navragen en dat wij hierover teruggemaild zouden worden. Wij hebben nu enige dagen gewacht en nog niets gehoord van jullie. Ten eerste is dit niet professioneel en ook komen jullie niet na wat afgesproken is. Wij zijn hierover erg teleurgesteld. Wij willen nu een bewijs (gedetailleerde bon) waarin staat beschreven waarvoor wij betaald hebben. Wij hebben een foto gemaakt van de bedragen die op een papier zijn geschreven, gespecificeerd de upgrades, de toeristenbelasting van 3,50 en een bedrag van 10,40 waarvan wij nog steeds niet weten wat dit is. Wij gaan uiteraard niet iets betalen wat niet terecht is. Het gaat niet om het bedrag zelf, maar wel om de gang van zaken en om het principe dat wij niet betalen voor iets dat niet correct is. Wij verwachten een snel antwoord. Daarnaast zou ik u willen zeggen dat wij ons niet op ons gemak voelde door de manier waarop wij werden aangesproken en behandeld. Als je als klant het gevoel krijgt dat je vervelend doet en niet juist geholpen word, is dat erg onprettig. De mevrouw had bijvoorbeeld ook kunnen zeggen 'wat vervelend dat het zo gelopen is, ik weet het ook niet, maar ga het navragen en was alles verder naar wens?' of 'een prettige dag nog' .... zoiets hebben wij niet gehoord. Wij nemen aan dat de situatie nu wel aangepakt wordt.
reiziger19
20 februari 2019
8
Prima hotel, kamers aan de achterkant met prachtig uitzicht over landerijen met koeien en hazen. Alles ziet er nog nieuw en fris uit (douchegordijn zou nog handig zijn...) En met die stilte heerlijk slapen. Ontbijt in boerderij gezellig aan tafel met van alles ruim voldoende, koffie werd steeds bijgevuld door enthousiaste dame. Geen tijd gehad om diner te proberen, maar zelfs in Ommen hoorden we dat het in De Gloepe goed eten is. Dus wie weet later nog een keer terug naar die mooie fietsomgeving in het Vechtdal.
heinmaUJIW
19 februari 2019
9
na upgrading een ruime mooie kamer met prachtig landelijk uitzicht vanaf balkon gastvrij; vriendelijke bediening schoon, netjes; top! beperkte kaart, maar heerlijk !
sideworkholding
17 februari 2019
5
Vrij eenvoudig hotel met weinig comfort. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Coobje
15 februari 2019
8
prima hotel, smaakvolle ruime kamer op de begane grond ( is niet standaard, dus kost extra). Vanuit de kamer een geweldig uitzicht over weilanden met runderen. Eén van de weinige minpuntjes vind ik het minimale zakje shampoo/doucheschuim dat er per persoon klaar ligt, ok ook nog 1 stukje zeep. Al met al weinig voor n heel hoofd en lijf. Waterkoker op de kamer en koffie en thee ( beide voor 1 keer) Ontbijt wordt geserveerd in het bijbehorend restaurant, even buitenom. Zeker de eerste ochtend is het ontbijt verrassend, geserveerd aan tafel, maar als de tweede dag een vrijwel exacte kopie op tafel komt, valt dat toch een klein beetje tegen, vooral omdat je binnen dit systeem niet écht zelf te kiezen hebt..


Beschikbaarheid


 
Copyright © 2019 www.hotelkamerveiling.nl
Alle rechten voorbehouden. Bij het gebruik van deze site gaat u akkoord met de Privacy- en cookieverklaring
× Sluiten