Nederland Gelderland Groesbeek Hotel en Bungalowpark de Zeven Heuvelen
Veiling Gesloten
Nieuwe veiling starten...
Gefeliciteerd
U heeft de veiling gewonnen
Geplaatste bod: €
Klik hier om te betalen
Jammer
Een andere gebruiker heeft gewonnen
Winnaar:
Veiling Gesloten
Winnaar:
€ 45
 Sluiten
Starten
 ::
Afgelopen
Exclusief € 9,00 veilingkosten
en  € 2,85 p.p.p.n.   verblijfskosten

Wellness en ontspanning nabij Nijmegen

Hotel en Bungalowpark de Zeven Heuvelen - Nederland - Groesbeek
Biedgeschiedenis
U kunt alleen hele bedragen bieden
In de prachtige heuvels van het Rijk van Nijmegen, aan de rand van het gezellige wijndorp Groesbeek, ligt Hotel & Resort De Zeven Heuvelen. Tijdens een verblijf in dit resort kunt u heerlijk ontspannen in het ruime wellness centrum, met onder meer een verwarmd binnenzwembad, diverse sauna’s, een Turks stoombad met aromatherapie en fitnessfaciliteiten.
Arrangement
  

Een arrangement voor 2 personen:

  • 1 x een overnachting in een studio
  • 1 x een ontbijtbuffet
  • Gebruik van Wellness faciliteiten (m.u.v. massage en beauty behandeling)
  • Gratis parkeren
  • Gratis draadloos internet

Verplichte kosten
  
  • € 9,00 veilingkosten
  • € 2,85 p.p.p.n. toeristenbelasting en/of verblijfskosten te voldoen aan het hotel

margarets
jun 20, 2017
7
Er zijn wel wat minpuntjes,zoals het kraken van de vloer,een kleine slaapkamer waar geen raam open kan met warm weer, geen tv kijken op bed alleen in de huiskamer. Maar verder was de kamer super groot en hebben we wel goed geslapen en het ontbijt was eenvoudig maar wel goed. Voor de prijs van Hotelkamerveiling is het okee.En het personeel was vriendelijk. en de sauna en zwembad was heerlijk. Het zwembad is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn wand er is geen lift alleen een trap naar de beneden verdieping. dat is erg jammer. Alleen de service bij het inchecken was erg slecht van een mannelijke receptionist en zonder ervaring. Hij kon geen antwoord geven op je vragen en gaf een rommelig uitleg zodat we niet wisten hoelaat we moesten uitchecken en hoe de kasjes van het zwembad werkte enz.enz Hij hielp een klant liet ze staan en ging gewoon iemand anders helpen.Het meisje wat er ook stond moest de fouten van hem steeds oplossen..Ook kan je absoluut niet eerder in je kamer dan 3 uur. Wij en nog enkele gasten moesten wachten tot kwart over 3 omdat de poetsgroep nog niet klaar waren.
Marchien07
jun 09, 2017
9
Het verblijf was prima, niks op aan te merken. Alleen wij hadden de pech dat het noodweer werd en we dus vervroegd zijn vertrokken. had graag het Kronenburgerpark bezocht we hadden de fietsen al gereserveerd. . Helaas het weer werkte niet echt mee. Jammer.
subeur
jun 09, 2017
8
Wij hebben het hotel de zeven heuvelen bezocht. Hospitellity voortreffelijk, zeer gastvrij. Kamers zijn basic voldoen aan de prijs / kwaliteit. Kamers zijn schoon, goede bedden. Maar geen extra luxe. Het ontbijt was zeer goed. Het hotel is aan te bevelen voor fietsers en wandelaar zeer mooi gebied.
rodney36
jun 09, 2017
4
Als hotelkamerveilinggast krijg je een speciale behandeling. Namelijk een slechte. Je mag pas 3 uur inchecken. Terwijl de kamers al om 11 uur gedaan worden. Als je gaat zwemmen en je vraagt handdoeken dan wordt je gelijk doorgestreept, zodat je kamer niet meer gedaan wordt ivm de handdoeken. Als je naar de receptie loopt en je dient hierover een klacht in wordt er gewoon lacherig gedaan. Er was geen toiletpapier meer en als je dat vraagt bij de receptie, dan zeggen ze we komen het zo brengen en komen gewoon niet. Verder is het heel gehorig net muren van karton. En mensen die via andere kanalen boeken worden wel beleefd behandeld alleen hotelkamerveilinggasten niet. Heb ook wel eens via hotelspecials geboekt en dan wordt je wel mormaal behandeld. Dus ervaring hiermee. Ontbijt matig.
boykebwYEp
jun 08, 2017
7
Wij hebben het verblijf als schappelijk ervaren. Een grote minpunt is de service van een mannelijke receptionist, die ronduit slecht was. Toen wij handdoeken nodig hadden voor de welness gaf de mannelijke receptionist aan dat wij dezelfde handdoeken van ons hotelappartement moesten gebruiken. Bij het aangeven dat deze gisteren al gebruikt zijn gaf hii aan dat wij in het gehele hotel de schoonmaakster moesten zien te vinden. Deze was nergens te bekennen. De service van de vrouwelijke receptionisten was wel goed. Na onze tevergeefse zoektocht naar de schoonmaakster gaf de vriendelijke vrouwelijke receptioniste ons zonder enige moeite schone handdoeken, als wenselijk. De fitnessruimte beneden het hotelappartement zorgde regelmatig voor geluidsoverlast. Verder een goed verblijf gehad.
wantje 51
jun 08, 2017
8
Prima hotel. Vriendelijk personeel. Ruime schone kamer.
janke56
jun 08, 2017
6
Zie vorige beoordeling.
janke56
jun 08, 2017
6
zie vorige beoordeling.
janke56
jun 08, 2017
6
Wij hadden een appartement geboekt maar de appartementen zijn gescheiden door een schuifwand met aan de boven en onderkant een enorme kier. Wij hoorden de buren gewoon praten. Wij hadden geen zin om altijd te fluisteren naar elkaar en alles te horen van de buren en hebben een andere kamer gevraagd. Gelukkig was die beschikbaar. De ruimte die wij kregen was goed met een groot balkon alleen de slaapkamer was zo smal dat aan de zijkant geen ruimte was om te staan. Via het voeteneind moest je het bed inkruipen. Voor de rest was alles goed. Heerlijk zwembad met sauna en stoombad. Erg goed ontbijt en heel vriendelijk personeel.
Wimpie
mei 25, 2017
8
Wij zijn hier maar 1 nacht geweest en hebben alleen gebruik gemaakt van de studio en ontbijt. De studio is heerlijk ruim en compleet. Het ontbijt is ook goed. Wij willen hier nog wel een keer terugkomen.

Beschikbaarheid



 

Copyright © 2017 www.hotelkamerveiling.nl
Alle rechten voorbehouden. Bij het gebruik van deze site gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en Privacy policy