Hotelkamerveiling.nl
Hotelkamerveiling.nl
 Home Online reserveren Klantenservice Account aanmaken Inloggen 
Hier vind je jouw account!
    Alle landen   Stad Hotels   Wellness Hotels   Hotels aan zee   Zonbestemmingen   Luxe Hotels 
 
Uitleg

HOE WERKT HOTELKAMERVEILING.NL

Stap 1 – Registreer u gratis, zie artikel 1.4.

Stap 2 – Login in op Hotelkamerveiling.nl, zie artikel 1.5.

Stap 3 – Bied op uw favoriete arrangement en maak kans op het winnen van een arrangement, zie artikel 1.6.

STAAT UW VRAAG ER NIET TUSSEN?

Als uw vraag er niet tussen staat of wanneer u niet tevreden bent over onze dienstverlening/producten dan kunt contact opnemen met onze Klantenservice. Klik hier om uw vraag/opmerking/klacht te melden.

REGISTREREN

Hoe schrijf ik me in?

Als u nog geen 18 bent, mag u zich niet registreren.

Hotelkamerveiling.nl gaat er dan ook vanuit dat iedereen die zich registreert 18 jaar of ouder is.

Om mee te bieden op de veilingen, dient u een account aan te maken.

Registratie kan via de button [inschrijven]. Als u daarop klikt komt u bij een registratieformulier dat u naar waarheid en zorgvuldig dient in te vullen. Invoerfouten zijn immers voor uw eigen rekening, ook als niet u maar een derde daar schade door lijdt.

In dit formulier wordt gevraagd naar een wachtwoord. Onthoud dit wachtwoord goed maar geef het niet aan anderen. Hotelkamerveiling.nl zal bij het gebruik van het juiste wachtwoord in combinatie met de gebruikersnaam er namelijk vanuit moeten gaan dat het om u gaat. Als dat anders is, is het voor uw risico.

Mocht u het idee hebben dat uw inloggegevens niet langer vertrouwelijk zijn, dan moet u contact met ons opnemen. Hotelkamerveiling.nl zal dan doeltreffende maatregelen nemen. Deze maatregelen kunnen eruit bestaan dat uw gebruikersaccount geblokkeerd wordt.

Nadat u dit formulier heeft ingevuld, ontvangt u een bevestigingsmail. (Let wel, deze bevestigingsmail kan in uw SPAM / ongewenste e-mail terecht komen.

Klik op de link die in deze e-mail staat om uw account te activeren.

Ik krijg geen bevestigingsmail om mijn account te activeren?

Na het inschrijven ontvangt u automatisch een bevestigingsmail met een link om uw account te registreren. Bij sommige e-mail accounts worden e-mails met een link erin direct verplaatst naar Spam of Ongewenste e-mail. Kijk bij Spam of Ongewenste e-mail, open de mail en klik op de link, uw account is actief en u kunt vanaf nu bieden.

Het lukt mij niet om in te loggen?

Om in te loggen gaat u op de site www.hotelkamerveiling.nl naar het kopje [inloggen].

Hier wordt u gevraagd uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.

Als u bent ingelogd ziet u links in uw scherm “Welkom terug” gevolgd door uw gebruikersnaam staan. U kunt nu meebieden op een veiling naar keuze.

  1. U heeft nog geen account aangemaakt, ga naar het kopje “registreer nu” op de website.
  2. U heeft het aangemaakte profiel nog niet bevestigd middels een klik op de link in uw bevestigingsmail.
  3. Wellicht heeft u al eerder een account aangemaakt, vraag uw gebruikersnaam opnieuw aan, klik hier, vervolgens kunt u het wachtwoord opnieuw aanvragen, klik hier nogmaals.
  4. Uw wachtwoord klopt niet bij uw gebruikersnaam. Denkt u aan het gebruik van spaties en hoofdletters?

MIJN ACCOUNT

Moet ik alle gegevens invullen?

Voor een correcte afhandeling van de veilingen hebben we alle gevraagde gegevens op het registratieformulier van u nodig.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Voor Hotelkamerveiling.nl is een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonlijke gegevens worden dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Hierbij houden wij ons aan de eisen die de Wet Bescherming Persoonsgegevens stelt. Hotelkamerveiling.nl is de verantwoordelijke voor de gegevensverwerking. Omdat onze verwerkingen binnen de wettelijke vrijstellingsregelingen vallen, zijn deze niet aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens. In deze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel, voor de volledige beschrijving klik hier.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten.

Ga naar ‘veilig inloggen’ op de site en klik dan op “problemen met inloggen”. klik hier Vink het vakje gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten aan, u ontvangt een nieuwe gebruikersnaam en/of wachtwoord per mail.

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord aanpassen?

Gebruikersnaam: Deze kunnen wij voor u aanpassen, klik op “klantenservice” op onze website om bij ons contactformulier te komen. Vul uw gegevens in en geef de gewenste gebruikersnaam aan, dan kijken wij of deze nog beschikbaar is en ontvangt u een bevestiging van de wijziging.

Wachtwoord: log in via het kopje ‘veilig inloggen’. Bij "persoonlijke gegevens" vinkt u het vakje "wijzig wachtwoord" aan en voert u een nieuw wachtwoord in, bevestig deze nogmaals en klik op ‘update’. Uw nieuwe wachtwoord is actief.

Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Als u onze website bezoekt, zonder dat u bent ingelogd, ziet u links onderin een kopje "Aanbiedingen in je mailbox" staan. Hier kunt u uw e-mail adres invullen en klikken op de button "aanmelden".

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Onderaan de nieuwsbrief staat "U kunt zich hier eenvoudig afmelden". Wanneer u hierop klikt kunt u zich uitschrijven van onze nieuwsbrief.

Tevens kunt u zich uitschrijven door op deze link te klikken.


Hoe verwijder ik mijn account?

Wij kunnen het account voor u blokkeren, klik hier om op bij ons contactformulier te komen. Vul hier uw gegevens in. Geef hierbij aan dat u uw account wilt blokkeren. Let erop dat u de waardebonnen van uw gewonnen veilingen eerst uitprint. Deze zijn na het blokkeren niet meer inzichtelijk.

Ik zie mijn gewonnen veilingen niet terug bij "gewonnen veilingen" in mijn account?

De "gewonnen veiling pagina" toont standaard eerst een overzicht van uw niet verzilverde waardebonnen. Wanneer u bij "toon alleen" aangeeft dat u "alle" waardebonnen wilt zien en daarna op "zoeken" klikt, dan ziet u een overzicht van alle door u gewonnen veilingen.

BIEDEN

Hoe werkt het bieden?

U mag alleen bieden als u geregistreerd bent op het platform Hotelkamerveiling.nl en 18 jaar of ouder bent. Daarnaast dient u ingelogd te zijn om te bieden.

Om te bieden, gaat u naar het gewenste arrangement. Voer hier een bedrag in wat minimaal € 1,00 hoger is dan het hoogste bod. (U kunt alleen hele bedragen zonder komma’s invoeren.) Klik op "Bied mee!". Uw bod wordt dan direct geplaatst.

U kunt in uw account aangeven dat u een e-mails wenst te ontvangen, wanneer u overboden bent. Dit kunt u tevens zien in uw account bij "actieve biedingen".

Uiteraard kunt u de biedingen ook volgen in de veiling.


Ik heb een veiling gewonnen.

Gefeliciteerd!

Als u een veiling wint, krijgt u van Hotelkamerveiling.nl een e-mail met daarin de gegevens van het arrangement. In deze e-mail staat ook een link, om veilig uw betaling te verrichten. U betaalt het winnend bod plus de veilingkosten (beide bedragen zijn inclusief btw). Nadat wij uw betaling in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, ontvangt u van ons een e-mail dat uw waardebon klaar staat in uw gebruikersaccount. De waardebon is eveneens bij de e-mail gevoegd.

Andere bijkomende kosten zoals de verblijfsbelasting worden wel beschreven in het arrangement, maar betaalt u pas bij aankomst in het hotel en voldoet u ook aan het hotel.

Hoe weet ik dat ik overboden ben?

Op de veilingpagina worden alle geplaatste biedingen binnen enkele (mili)seconden getoond. Het is tevens ook mogelijk om een e-mail te ontvangen op het moment dat u overboden bent. U kunt dit inschakelen in uw account bij het kopje “berichten instellingen”.

Ik kan niet bieden, hoe kan dat?

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom het u niet lukt om een bod te plaatsen.

- U behoort ingelogd te zijn om mee te kunnen bieden

- Wanneer u 5 of meer veilingen heeft gewonnen en nog niet heeft betaald

- Door een vernieuwing op onze website is het vakje waar je je bod kan plaatsen niet meer zichtbaar. Dit kan worden opgelost door het legen van uw browsergeschiedenis (cache)

Wanneer bovenstaande redenen niet van toepassing zijn op u, raden wij u aan om contact op te nemen met onze klantenservice om u verder van dienst te kunnen zijn.

Hoe lang duurt een veiling?

De duur van de veiling is per arrangement verschillend. Veilingen eindigen volgens schema, zodra de klok op 0 staat wordt de veiling ook daadwerkelijk gesloten. Daarna wordt de veilingwinnaar getoond.

Indien noodzakelijk heeft Hotelkamerveiling.nl als veilingmeester op elk moment het recht veilingen te starten, onderbreken, wijzigen, verkorten en stoppen, indien zij daar gegronde redenen voor heeft.

Is een bieding bindend?

Een bieding die u plaatst op www.hotelkamerveiling.nl is altijd bindend. In andere woorden: door een bod uit te brengen verplicht u zich het hoogste door u geboden bedrag (plus de veilingkosten) te betalen als u winnaar van de veiling bent. Controleer uw bod dan ook altijd goed voordat u op de button “bied mee” drukt.

U mag niet meedoen met een veiling als u alleen als doel heeft de prijs op te drijven of het biedproces te frustreren. Hotelkamerveiling.nl heeft als veilingmeester het recht hier over te oordelen.

Kan ik nog annuleren?

Er is een verschil tussen iets kopen op internet en iets kopen via een veiling op internet.

Als u bijvoorbeeld een televisie koopt via het internet, dan geldt dat u zich na aflevering nog 7 dagen kunt bedenken (het wettelijke herroepingsrecht). Als u dan spijt krijgt van uw aankoop om wat voor reden dan ook, dan kunt u de tv kosteloos terugsturen. Op grond van de wet geldt dit niet voor een gewonnen veiling .

Als u op Hotelkamerveiling.nl biedt op een arrangement en een veiling wint, dan kunt u zich niet meer bedenken en moet u het door u geboden bedrag voor de gewonnen veiling betalen. Dit zou ook niet eerlijk zijn tegenover andere bieders en is volledig in lijn met de wet.

Hotelkamerveiling.nl biedt u wel de mogelijkheid, de overeenkomst te ontbinden tegen betaling van €25 annuleringskosten. Dit is echter alleen mogelijk indien de waardebon (waarmee u de hotelovernachting kunt reserveren) nog niet is verzilverd ofwel gebruikt is. Voorwaarde hierbij is dat het bedrag binnen 14 dagen na aankoop is bijgeschreven op bankrekeningnummer: 143592939, t.n.v. Hotelkamerveiling.nl, o.v.v. “annuleren [Waardebon ID]”. Dit bedrag wordt in rekening gebracht om de door Hotelkamerveiling.nl gemaakte kosten te dekken. Daarnaast wil Hotelkamerveiling.nl hiermee het risico verminderen dat veilingen gefrustreerd worden door bieders die het hoogste bieden, maar niet van plan zijn de door hen aangegane verplichting na te komen.

BETALEN VAN EEN VEILING

Hoe kan ik betalen?

Om te betalen klikt u op de link in de mail “veiling gewonnen”.

U kunt betalen via één van de op Hotelkamerveiling.nl aangeboden methodes:

  • iDeal-betaling
  • Creditcard (er wordt 2,5% toeslag berekend over het totaal verschuldigde bedrag)
  • Betaling per overschrijving/internetbankieren.

Deze laatste mogelijkheid neemt qua verwerking enkele werkdagen in beslag. Hierdoor kan het zijn dat het langer duurt voordat u de waardebon ontvangt.

U behoort het hoogst geboden bedrag en daarbij opgeteld de veilingkosten te betalen, zoals vermeld op het platform. Deze prijzen zijn inclusief BTW.

Binnen hoeveel dagen dien ik de gewonnen veiling te betalen?

U dient het volledige verschuldigde bedrag (waardebon + de veilingkosten) binnen 5 dagen na het winnen van de veiling te betalen.

Wat gebeurt er als ik niet betaal?

U ontvangt gedurende een periode van 14 dagen volgend op het verstrijken van de betalingstermijn, diverse betalingsherinneringen per e-mail. Zodra u te laat bent met betalen kunnen wij de vordering overdragen aan het incassobureau. Hierbij worden extra kosten in rekening gebracht. De precieze procedure wordt hieronder beschreven.

Als u te laat bent met betalen dan heeft Hotelkamerveiling.nl het recht u de toegang tot verdere veilingen te ontzeggen en uw gebruikersaccount te blokkeren.

Als u, al dan niet gedeeltelijk, niet op tijd betaalt begint na het verstrijken van de betalingstermijn van 5 dagen de wettelijke rente te lopen en krijgt u de eerste aanmaning toegezonden. In deze aanmaning staat dat u nog 14 dagen de tijd heeft om te betalen. De laatste aanmaning bevat tevens de exacte incassokosten die in rekening worden gebracht op het moment dat u niet binnen de termijn van 14 dagen betaalt.

Indien u niet betaalt binnen de genoemde 14 dagen, dan wordt u nog eenmaal gesommeerd de openstaande vordering inclusief incassokosten en eventuele rente. binnen een redelijk termijn te voldoen. Geeft u geen gehoor aan deze sommatie dan kunnen wij een gerechtelijke incassoprocedure (doen) starten.

Ik kan niet via iDEAL betalen, wat nu?

U kunt het bedrag overschrijven op rekening 14.35.92.939 t.n.v. Hotelkamerveiling.nl. De verwerking van een overschrijving neemt enkele werkdagen in beslag. Wanneer de betaling verwerkt is ontvangt u een waardebon. Vergeet niet het Winnaar ID en Koper ID te vermelden bij de omschrijving.
Voor gebruikers in het buitenland:
IBAN: NL70 RABO 0143 5929 39 / BIC: RABONL2U t.n.v. Hotelkamerveiling.nl, Waardgelder 7, 3905 TH Veenendaal

Ik heb wel betaald, maar nog geen waardebon ontvangen?

U heeft een e-mail ontvangen waarin de afhandeling van de veiling beschreven staat. Wanneer u via een handmatige overschrijving heeft betaald, neemt dit enkele werkdagen in beslag voordat dit bij ons is bijgeschreven en verwerkt.

Betaling per overschrijving / internet bankieren: Als u via een overschrijving heeft betaald ontvangt u na enkele werkdagen de waardebon. Mocht u na 1 week nog geen waardebon bij uw gewonnen veilingen hebben staan, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens.

  • bankrekeningnummer
  • naam rekeninghouder
  • bedrag
  • omschrijving
  • datum van betaling

Mocht de betaling ontvangen zijn, dan activeren wij de waardebon. U ontvangt een e-mail dat uw waardebon klaar staat.

Met iDEAL: De verwerking van een iDEAL-betaling kan enkele minuten in beslag nemen. Als de betaling na 15 minuten nog niet verwerkt is, kan het kan zijn dat de betaling via IDEAL niet goed gegaan is. Controleer eerst op uw rekening of de betaling is afgeschreven, probeer anders de betaling opnieuw uit te voeren.

Hoe lang duurt de verwerking van een betaling via een overschrijving / internet bankieren?

De verwerking van een overschrijving neemt gemiddeld 4 tot 5 werkdagen in beslag.

Wat is het rekeningnummer van Hotelkamerveiling.nl?

U kunt het bedrag overschrijven op rekening 14.35.92.939 t.n.v. Hotelkamerveiling.nl. De verwerking van een overschrijving neemt enkele werkdagen in beslag. Wanneer de betaling verwerkt is ontvangt u een waardebon. Vergeet niet het Winnaar ID en Koper ID te vermelden bij de omschrijving.
Voor gebruikers in het buitenland:
IBAN: NL70 RABO 0143 5929 39 / BIC: RABONL2U t.n.v. Hotelkamerveiling.nl, Waardgelder 7, 3905 TH Veenendaal

Kan ik ook een factuur ontvangen van mijn gewonnen veilingen?

Het is mogelijk om in uw account zelf een factuur te downloaden van één of alle gewonnen veilingen. Wanneer u ingelogd bent op onze website gaat u naar "gewonnen veiling(en)". Wanneer u een factuur wilt van een specifieke veiling dan gaat u naar de gewonnen veiling en klikt u rechts op "print factuur". Wanneer u een factuur wilt van alle gewonnen veilingen kunt u deze downloaden op de "gewonnen veiling(en)" pagina rechts boven in via de link "print factuur".

Geldt voor veilingen een afkoelperiode van 7 dagen i.v.m. Wet Kopen op Afstand?

Nee, volgens de gegevens van de Rijksoverheid is het bij producten gekocht via een (online) veiling niet mogelijk binnen 7 dagen de aankoop te annuleren.

Er is namelijk een verschil tussen iets kopen op internet en iets kopen via een online veiling.

Als u bijvoorbeeld een televisie koopt via het internet, dan geldt dat u zich na aflevering nog 7 dagen kunt bedenken (het wettelijke herroepingsrecht). Als u dan spijt krijgt van uw aankoop om wat voor reden dan ook, dan kunt u de tv kosteloos terugsturen. Op grond van de wet geldt dit niet voor een gewonnen veiling .

Als u op Hotelkamerveiling.nl biedt op een arrangement en een veiling wint, dan kunt u zich niet meer bedenken en moet u het door u geboden bedrag voor de gewonnen veiling betalen. Dit zou ook niet eerlijk zijn tegenover andere bieders en is volledig in lijn met de wet.

Hotelkamerveiling.nl biedt u wel de mogelijkheid, de overeenkomst te ontbinden tegen betaling van €25 annuleringskosten. Dit is echter alleen mogelijk indien de waardebon (waarmee u de hotelovernachting kunt reserveren) nog niet is verzilverd ofwel gebruikt is. Voorwaarde hierbij is dat het bedrag binnen 14 dagen na aankoop is bijgeschreven op bankrekeningnummer: 143592939, t.n.v. Hotelkamerveiling.nl, o.v.v. annuleren [Waardebon ID].

Dit bedrag wordt in rekening gebracht om de door Hotelkamerveiling.nl gemaakte kosten te dekken. Daarnaast wil Hotelkamerveiling.nl hiermee het risico verminderen dat veilingen gefrustreerd worden door bieders die het hoogste bieden, maar niet van plan zijn de door hen aangegane verplichting na te komen.

Hoe kan ik mijn couponcode gebruiken?

Kijk voor meer informatie over het gebruik van de couponcodes op http://www.hotelkamerveiling.nl/couponcode.html

DE WAARDEBON

Ik heb wel betaald maar nog geen waardebon ontvangen?

U heeft een e-mail ontvangen waarin de afhandeling van de veiling beschreven staat.

Betaling per overschrijving / internet bankieren: Als u via een overschrijving heeft betaald ontvangt u na enkele werkdagen de waardebon. Mocht u na 1 week nog geen waardebon bij uw gewonnen veilingen hebben staan, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens.

  • bankrekeningnummer
  • naam rekeninghouder
  • bedrag
  • omschrijving
  • datum van betaling

Mocht de betaling ontvangen zijn, activeren wij de waardebon. U ontvangt een mail dat uw waardebon klaar staat.

Met iDEAL: De verwerking van een betaling met iDEAL kan enkele minuten in beslag nemen. Als de betaling na 15 minuten nog niet verwerkt is, kan het kan zijn dat de betaling via IDEAL niet goed gegaan is. Controleer eerst op uw rekening of de betaling is afgeschreven, anders probeer de betaling opnieuw uit te voeren.

Hoe kan ik de waardebon printen?

U logt in uw account, als u naar 'gewonnen veilingen' gaat, ziet u rechts van de beschrijving 'bekijk waardebon'. Deze kunt u openen en afdrukken/ opslaan.

Ik ben de mail met de link naar de waardebon kwijt?

U logt in uw account, als u naar 'gewonnen veilingen' gaat, ziet u rechts van de beschrijving 'bekijk waardebon'. Deze kunt u openen en afdrukken/opslaan.

Kan ik een herinnering ontvangen voordat mijn waardebon verloopt?

U kunt in uw account onder het kopje “berichten instellingen” aangeven dat u een e-mail wilt ontvangen wanneer uw waardebon bijna verloopt. U heeft hierbij de opties uit 2/4/6 of 8 weken voordat uw waardebon verloopt een herinnerings-e-mail te kunnen ontvangen. Deze functie heet: waardebon verloopt herinnering.

Is het mogelijk om mijn waardebon te verlengen?

Een aantal van onze arrangementen zijn éénmalig te verlengen met 6 maanden. Wanneer dit mogelijk is ziet u de link “verleng waardebon” staan bij het arrangement bij uw “gewonnen veilingen”. Wanneer u hier op klikt, kunt u uw waardebon verlengen met 6 maanden tegen betaling van €20,-. U kunt dit bedrag direct betalen via iDeal of Credit Card en de geldigheid van uw waardebon wordt dan direct aangepast. Wanneer de link “verleng waardebon” niet zichtbaar is bij het arrangement op de “gewonnen veilingen” pagina, dan is het arrangement niet te verlengen of heeft u reeds uw waardebon verlengd.

Wat gebeurt er als mijn waardebon is verlopen?

Wanneer uw waardebon is verlopen, kunt u hier geen reservering meer mee maken. Het is niet mogelijk om uw waardebon te heractiveren. Zorgt u dus dat u binnen de geldigheid van de waardebon de reservering maakt en verblijft in het hotel.

Ik heb van iemand een Hotelkamerveiling-waardebon gekocht, maar hij blijkt niet geldig. Wat nu?

Hotelkamerveiling.nl adviseert haar klanten alleen van de Hotelkamerveiling.nl waardebonnen gebruik te maken als deze ook direct verkregen zijn via onze website of wanneer u deze heeft aangekocht op onze stand op een beurs. Wij kunnen niet garanderen dat waardebonnen die op een andere manier zijn verkregen (bijv. d.m.v. andere websites dan Hotelkamerveiling.nl zelf, aan de deur of anderszins) bruikbaar zijn. Wij kunnen hier dan ook geen verantwoordelijkheid voor dragen of aansprakelijk voor worden gesteld.

RESERVEREN/ RESERVERING

Hoe kan ik reserveren?

In de veiling staat aangegeven hoe u kunt reserveren, dit kan online, per email of telefonisch. Zie voor meer informatie de vraag “Hoe moet ik online reserveren?”.

Hoe moet ik online reserveren?

Er zijn een tweetal standaard mogelijkheden om online te reserveren en een aantal uitzonderingen. De standaard mogelijkheden worden hieronder beschreven en een aantal van de uitzonderingen. (Een uitzondering is alleen van toepassing als deze in de door u gewonnen veiling genoemd staat.)

Standaard 1

  1. Ga naar de website www.hotelkamerveiling.nl.
  2. Log in.
  3. Op de website www.hotelkamerveiling.nl vindt u een tab ‘online reserveren’ of klik hier, voer het waardebon ID en de security code in en klik op start.
  4. Vul vervolgens alle gevraagde gegevens in.

Daarnaast staat in de veiling de link naar het online reserveren.

Standaard 2

  1. Ga naar de website www.hotelkamerveiling.nl.
  2. Op de website www.hotelkamerveiling.nl vindt u een knop ‘online reserveren’ of klik hier, voer het waardebon ID en de security code in en klik op start.
  3. Vul vervolgens alle gevraagde gegevens in.

Uitzonderingen:

  • Onder ‘voorwaarden’ op de informatiepagina van het arrangement kan afgeweken worden van deze procedure. In dat geval is er een code te vinden op de informatiepagina (bijvoorbeeld HKV1). Stuur een e-mail naar reserveren@hotelkamerveiling.nl met daarin de code, uw beide namen en uw WaardebonID.
  • Het is ook mogelijk dat onder ‘voorwaarden’ op de informatiepagina van het arrangement staat dat u het arrangement middels een promocode direct bij het hotel behoort te reserveren
  • Tevens kan er in de voorwaarden afgeweken worden zoals volgt: Indien u de waardebon niet kunt verzilveren omdat de door u gewenste datum niet beschikbaar is, zullen wij een alternatief en minimaal gelijkwaardig hotel voor u zoeken. Dit is alleen van kracht indien dit op de waardebon/ in de veilingtekst vermeld staat.

Normaal kunt u alleen reserveren en uw bon verzilveren voor de datum/data die als mogelijkheden worden genoemd onder de tab ‘online reserveren’.

Ik zie op de kalender alleen de beschikbaarheid voor de huidige maand. Ik wil ook de beschikbaarheid inzien voor de volgende maand. Wat kan ik doen?

De kalender wordt weergegeven per maand. De huidige wordt standaard weergegeven. Voor de volgende maand, klikt u op de pijltjes naar rechts om de beschikbaarheid van de volgende maand te zien.

Ik heb een waardebon voor 3 of meer dagen, moeten alle data van mijn verblijf op groen staan?

Wanneer u een waardebon heeft voor 3 of meer dagen kunt u de reservering maken als uw aankomstdatum op groen staat in het online reserveringssysteem. Het systeem ziet automatisch aan uw codes dat u recht heeft op een verblijf van meerdere nachten bij het hotel. Alleen de aankomstdatum behoort dus beschikbaar te zijn (groen/licht blauw vakje) wanneer u een arrangement voor meerdere nachten wilt reserveren.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Wanneer eenmaal bij het hotel gereserveerd is, is de waardebon verzilverd. Als u om welke reden dan ook geen gebruikt maakt van de reservering, is noch het hotel noch Hotelkamerveiling.nl tot enige terugbetaling of vergoeding verplicht.

Indien u een reservering heeft gemaakt en u deze wilt annuleren, dan geldt het beleid van het hotel en moet u contact opnemen met het hotel. U kunt voor vragen uiteraard altijd contact opnemen met onze afdeling Klantenservice.

Ik wil mijn reservering verplaatsen naar een andere datum, kan dat?

Wanneer eenmaal bij het hotel gereserveerd is, is de waardebon verzilverd. Als u om welke reden dan ook geen gebruikt maakt van de reservering, is noch het hotel noch Hotelkamerveiling.nl tot enige terugbetaling of vergoeding verplicht.

Indien u een reservering heeft gemaakt en u deze wil verplaatsen naar een andere datum, dan geldt het beleid van het hotel en moet u contact opnemen met het hotel. Het hotel bekijkt met u of het mogelijk is om uw reservering te verplaatsen. U kunt voor vragen uiteraard altijd contact opnemen met onze afdeling Klantenservice.

Kan ik ook reserveren voor een datum die buiten mijn geldigheid van de waardebon valt?

Nee, dat kan niet. U behoort te reserveren en te verblijven binnen de geldigheidsduur van uw waardebon.

DE ARRANGEMENTEN

Voor hoeveel personen is het arrangement?

De arrangementen zijn op basis van 2 personen, tenzij anders vermeld in de veiling.
De inhoud van de geboden arrangementen is afkomstig van de aanbieder, zoals vermeld in de veiling. Elk arrangement is anders, dus lees goed de omschrijving.

Hoe lang is het arrangement geldig?

De geldigheid van de waardebon varieert per arrangement. De geldigheid staat vermeld in het arrangement onder het kopje ‘voorwaarden’.
U behoort te reserveren en te verblijven binnen de geldigheid van uw waardebon.
VB: Wanneer uw waardebon geldig is tot 1 mei, behoort u voor 1 mei verbleven te zijn in het hotel.

Zit de reis bij het arrangement inbegrepen?

Hotelkamerveiling.nl is gespecialiseerd in hotelarrangementen over de hele wereld, wij bieden de reis ernaar toe hier niet bij aan. De reis naar het desbetreffende hotel dient u dan ook zelf te organiseren.

Mag ik een huisdier meenemen?

Een hotel kan bij het arrangement aangeven of een huisdier welkom is. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u uiteraard altijd vooraf bij het hotel of via onze afdeling Klantenservice navraag doen.

Wat betekent maximaal vijf dagen van te voren te reserveren?

Voor sommige arrangement geldt dat het arrangement maximaal vijf dagen van te voren te reserveren is. Dit houdt in dat men 5 dagen voor de gewenste aankomstdatum op onze website de beschikbaarheid kan inzien. Afhankelijk van de beschikbaarheid kan er vanaf dat moment een reservering gemaakt worden. Hierop kunnen geen uitzonderingen worden gemaakt.
Bij de waardebonnen geldt uitdrukkelijk dat boekingen slechts mogelijk zijn binnen de ruimte die het hotel hiervoor heeft. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op een willekeurig boekingsdatum, behalve wanneer dat voor de koop uitdrukkelijk (schriftelijk) overeengekomen is.

Ik kan geen kamer reserveren, maar op de site van het hotel zijn voldoende kamers beschikbaar, hoe kan dit?

Voor het hotel is het gebruikelijk dat zij de beschikbare kamers aanbieden via diverse verkoopkanalen (ofwel boekingssites). Hotelkamerveiling.nl koopt kamers in en biedt deze aan u ter veiling aan. Het kan voorkomen dat er voor Hotelkamerveiling.nl geen kamers meer beschikbaar zijn, maar voor een ander boekingskanaal nog wel.

Daarnaast houden hotels kamers beschikbaar voor directe boekingen via hun eigen website. Hotels beheren dus zelf de beschikbaarheid van hun hotelkamers.

BEOORDELINGEN

Waar kan ik mijn beoordeling over Hotelkamerveiling.nl plaatsen?

Wilt u uw compliment ook met anderen delen? Plaats dan een beoordeling op http://www.trustpilot.nl/review/hotelkamerveiling.nl

Waar kan ik mijn beoordeling over mijn verblijf plaatsen?

Wanneer u inlogt op onze website ziet u links in het menu de optie "Hotel beoordelingen" staan. Hier kunt u uw verblijf beoordelen.

De beoordeling over uw verblijf is een persoonlijke ervaring. Wij behouden ons het recht voor om een beoordeling over uw verblijf die schuttingtaal, discriminerende of beledigende teksten of reclame-uitingen bevat niet, danwel gedeeltelijk te plaatsen of uw beoordeling aan te passen.

TECHNISCHE PROBLEMEN

Ik ondervind technische storingen waardoor ik niet goed gebruik kan maken van de site, hoe komt dit?

Het kan voorkomen dat in sommige browsers onze website niet optimaal functioneert.
Een oplossing hiervoor is de cache legen van uw browser (Cache is een geheugen om tijdelijk de meest opgevraagde informatie op te slaan zodat deze sneller aan de gebruiker getoond kunnen worden). Klik hier voor een uitleg voor het legen van uw cachebrowser.

Een andere optie is het updaten van uw browser. Dit kunt u doen via:
http://browsehappy.com